donderdag 1 mei 2014

Klantvriendelijkheid in de praktijk: Plus geeft meer…. huwelijkscadeaus :-)



Zwijndrecht, 23 april 2014




Beste mijnheer Bogaerts,

Onder het motto "niet geschoten is altijd mis" waag ik een bericht aan u te schrijven. 
In 2012 verhuisde ik met mijn gezin van Nieuw-Lekkerland naar Zwijndrecht, van de ene Plus naar de andere: ik ben een trouwe klant. Op vrijdag of zaterdag doe ik mijn week-boodschappen in uw mooie winkel. 

Aanstaande vrijdag trouwt onze zoon. Zoals altijd bij aankomende feestjes heb ik zegels gespaard en daar doe ik donderdag de boodschappen van. Maar eerst plakken! Het bruidspaar hielp me gisteren een handje. Al pratend  en plakkend informeerde ik of ik hen misschien blij kon maken met een dekbed, ik heb nog een volle kaart en wat moet ik er zelf mee? Wij zijn hier in huis inmiddels van alles voorzien. Ik heb bij de kassa weleens gevraagd of mijnheer Bogaerts ons na al die acties ook nog zelf komt instoppen: kussen, dekbed, overtrek….

Het bruidspaar had wel belangstelling voor dekbedovertrekhoezen, alleen…. de jongelui willen er dan twee! Ze slapen ieder onder hun eigen tweepersoonsdekbed, ze hebben nu twee hoezen in verschillende kleuren. 
Ik ging dus mijn resterende zegeltjes nog eens tellen maar dat is nog niet eens een halve kaart. Ik heb nog een hoeslaken in de verpakking liggen waar ik nog geen bestemming voor heb. Ik zou het nu zo leuk vinden het bruidspaar te verrassen met twee hoezen. 

Hier kom ik bij mijn vraag: is het mogelijk het hoeslaken en de volle (80-)spaarkaart met extra bijbetaling in te ruilen voor twee identieke dekbedovertreksets? 
Zo niet, geen probleem. Maar dan heb ik het in ieder geval gevraagd. 

Met vriendelijke groet,

Nely Mol

Een uurtje later heb ik antwoord:

PLUS Hans Bogaerts
Hoi Nely,
Je weet PLUS geeft meer, dus wie weet binnenkort een instop-service, Ik als Brabander ben voor heel wat gekke dingen te porren.
Maar even alle gekheid op een stokje, de extra hoes krijgt het aanstaande echtpaar van mij GRATIS. zie het als een PLUS KADO voor het trouwen.
Ik geef uw naam: Nely Mol-Griffioen bij de klantenservice door.
Dan kunt u het ophalen wanneer u in de winkel bent, brang wel even uw ID mee, zodat de dames weten dat ze het aan de juiste Nely meegeven.
Alvast veel plezier aanstaande vrijdag en feliciteer dan het bruidspaar even namens PLUS Hans Bogaerts.